Veelgestelde vragen

Home/Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen2022-10-17T09:08:43+02:00
Distrifood Supermarktpocket volledig online2019-12-09T13:14:38+01:00

Distrifood Supermarktpocket verschijnt vanaf 2019 niet meer in print, maar is volledig digitaal beschikbaar in Distrifood Dynamics. De gegevens uit de pocket vindt u in het Distrifood Dynamics Basic abonnement.

Distrifood Dynamics Basic heeft veel voordelen ten opzichte van de Supermarktpocket:

  • U heeft altijd en overal toegang tot actuele details van alle supermarkten
  • Website kunt u gebruiken op alle devices
  • Toegang tot de formuledetails en functionarissen
  • U ontvangt winkel- en formulenotificaties per mail
  • U kunt op verschillende manieren zoeken binnen de online tool
  • U kunt met meer personen gebruikmaken van uw abonnement

Meer weten kunt bellen met Danny van Haren, accountmanager Distrifood Dynamics, op 06-20743022 of mail naar distrifooddynamics@vakmedianet.nl.

Hoe maak ik een snelkoppeling naar Distrifood Dynamics website op een mobiel?2019-10-03T10:24:03+02:00

Websites die u vaak bezoekt op de iPhone of Android toestel, kunt u bewaren als Favoriet. Maar nog handiger is om er een snelkoppeling van te maken op het beginscherm van uw tablet of smartphone.  U maakt op de volgende manier een snelkoppeling voor de site van DistrifoodDynamics.nl op een iPhone en een Android toestel

Hoe maak ik een snelkoppeling_Safari (pdf)

Hoe maak ik een snelkoppeling_Chrome (pdf)

Hoe maak ik een snelkoppeling_FireFox (pdf)

Waar vind ik de handleiding van Distrifood Dynamics?2017-04-18T10:06:37+02:00
Kan ik Distrifood Dynamics gratis proberen?2017-04-11T14:28:02+02:00

Dat kan! Geïnteresseerd in de mogelijkheden die Distrifood Dynamics heeft voor u? Vraag een vrijblijvend demonstratie-account aan zodat u zelf kunt inloggen en de mogelijkheden kunt bekijken. Met een gratis demonstratie-account kunt u gedurende twee weken alle mogelijkheden van Distrifood Dynamics onbeperkt testen.

Welke abonnementen zijn er?2017-04-11T14:23:47+02:00

Er zijn vier type abonnementen; Basic, Plus, Consumentenprofielen en CategoryScan. Aan ieder type abonnement zijn bepaalde functionaliteiten gekoppeld.  Voor meer informatie over de abonnementen van Distrifood Dynamics kunt u hier klikken

Hoe stel ik een rayon in?2017-04-11T14:17:29+02:00

Om het optimale uit Distrifood Dynamics te halen kunt u uw persoonlijke rayon samenstellen. Dit betekent dat het product is ingericht aan de hand van de winkels die u bedient. In de handleiding leest u hoe uw persoonlijke rayon kunt instellen

Waarom heb ik geen toegang tot de onderdelen “verzorgingsgebied” en “fairshare”?2017-08-23T08:51:21+02:00

Indien u geen toegang heeft tot deze onderdelen kan dat 2 oorzaken hebben:

1. Indien u een abonnement heeft op Supermarktdata Basic of Plus heeft u onvoldoende rechten om deze content te bekijken. De onderdelen “verzorgingsgebied” en “fairshare” zijn onderdeel van de pakketten Supermarktdata Consumentenprofielen en Categoryscan. Klik hier voor meer informatie over de functionaliteiten achter deze tab.

2. U heeft een abonnement op Supermarktdata Consumentenprofielen of Categoryscan. Wellicht gaat er iets mis met de instellingen van uw abonnement. Onze support desk lost dit voor u op! Wij staan u graag te woord op 088-5840679.

Ik zou graag een training van Distrifood Dynamics bij mij op kantoor organiseren. Is dat mogelijk?2016-08-12T15:43:25+02:00

Wij verzorgen gratis trainingen op locatie. Onze professionele trainers leggen u alle mogelijkheden van Distrifood Dynamics uit, maar leren u bovenal zelf met de applicatie te werken. Geïnteresseerd in een training op locatie? Bel 088-584 0679 voor het maken van een afspraak.

Ik heb een vraag/opmerking over de content of functionaliteiten van Distrifood Dynamics. Bij wie kan ik terecht?2016-08-12T15:41:19+02:00

Onze redactie staat u graag te woord om inhoudelijke vragen over de informatie en/of functionaliteiten van Distrifood Dynamics te beantwoorden. U kunt onze redactie telefonisch bereiken op 088-584 0679 of per email: edytahop@vakmedianet.nl

Welke stappen moet ik doorlopen om het product te kunnen gebruiken?2017-04-11T14:07:48+02:00

Om snel wegwijs te worden met Distrifood Dynamics, raden wij u aan om eerst de virtuele rondleiding te gebruiken of lees de handleiding.

Hoe kan ik het abonnement van een collega overnemen?2017-08-23T08:51:21+02:00

Wilt u het bestaande gebruikersprofiel van een collega wijzigen? Dat is mogelijk. De hoofdgebruiker kan deze wijziging zelf aanpassen via optie abonnementenbeheer in het hoofdmenu (u moet hiervoor ingelogd zijn).

Ik wil het aantal users op mijn abo aanpassen2020-09-09T15:35:57+02:00

Met een abonnement op Distrifood Dynamics heeft u standaard 3 persoonlijke gebruikersaccounts ter beschikking. Het is mogelijk om extra gebruikers aan een lopend abonnement toe te voegen. Wij staan u graag te woord op 06-20743022 .

Ik heb een vraag over een factuur2016-08-12T15:30:26+02:00

Indien u een vraag heeft over een factuur of een vraag over uw lopende abonnement kunt u contact opnemen met onze support desk. Wij staan u graag te woord op 088-5840 888 of via crediteuren@vakmedianet.nl.

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten2016-10-11T11:41:38+02:00

Uw zakelijke emailadres is uw gebruikersnaam. Als het niet lukt om met dit zakelijke emailadres in te loggen, kunt u het beste contact opnemen met onze support desk op 088-5840 888.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten2016-10-11T11:39:58+02:00

Geen probleem, wij sturen u een nieuw wachtwoord. Klik in de inlogbox op “wachtwoord vergeten”, voer uw emailadres in en u krijgt een nieuw wachtwoord in uw mailbox.

Ga naar de bovenkant